کد خبر : 260
تاريخ ثبت خبر : 22 نوامبر 2015
ساعت بارگزاری خبر : 2:59 ب.ظ

پنجمین جلسه شورای راهبری


بررسی صلاحیت ایده‌پردازان معرّفی شده مرتبط با کمیسیون فقه و حقوق اسلامی

جلسه شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی(منا) در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با حضور دکتر امامی، دکتر رازینی، دکتر غلامی، دکتر لطیفی و دکتر نعمتی مورخ 1/ 9/ 94 در اتاق جلسات دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق «علیه‌السلام» برگزار شد.

 

جلسه شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی(منا) در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با حضور دکتر امامی (رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و عضو شورای راهبری)، دکتر رازینی (قائم مقام منا و عضو شورای راهبری)، دکتر غلامی (عضو شورای راهبری)، دکتر لطیفی (رئیس منا و عضو شورای راهبری) و دکتر نعمتی (عضو شورای راهبری) مورخ ۱/ ۹/ ۹۴ در اتاق جلسات دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق «علیه‌السلام» برگزار شد.

در این جلسه صلاحیت ایده‌پردازان معرّفی شده مرتبط با کمیسیون فقه و حقوق اسلامی برگزار شد و پژوهانه حمایت از حدّاکثر دو نفر پژوهشگر جوان در حوزه حقوق اسلامی برای مدّت حدّاکثر یکسال به برخی از ایده‌پردازان تعلّق گرفت.

همچنین مقرر گردید برخی از ایده‌پردازان در حوزه‌های «ترابط نقشه جامع علوم انسانی اسلامی با اندیشه‌های ولی فقیه » و «بحث‌های حقوقی شبیه‌سازی» ایده نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهند تا در شورا مطرح و تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

لازم به ذکر است از مجموع ۷۷ پرونده بررسی شده در مرحله اول تعداد ۹ پرونده در رشته‌های فقه و حقوق برای بررسی به شورا ارسال شده بود که مجموعاً تعداد ۶ پرونده به تایید نهایی شورا رسید و سایر پرونده‌های مربوط به ایده‌های نو در حوزه فقه و حقوق اسلامی در اولویت حمایت مرکز قرار نگرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *