کد خبر : 276
تاريخ ثبت خبر : 3 ژانویه 2016
ساعت بارگزاری خبر : 7:28 ب.ظ

هشتمین جلسه شورای راهبری


بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت اسلامی

شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی برای بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت اسلامی مورخ 13/ 10/ 94 در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تشکیل جلسه داد.

شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی برای بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت اسلامی مورخ ۱۳/ ۱۰/ ۹۴ در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور دکتر امامی رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و عضو شورای راهبری، دکتر جوانعلی‌آذر نماینده کمیسیون مدیریت اسلامی، دکتر رازینی قائم مقام منا و عضو شورای راهبری، دکتر غلامی عضو شورای راهبری و دکتر لطیفی رئیس منا و عضو شورای راهبری برگزار گردید، مقرر گردید ۳ نفر از ایده‌پردازان در حوزه «مدیریت اسلامی» و ۱ نفر در موضوع«صورت‌‌بندي چارچوب نظري مديريت اسلامي» ایده‌های نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهند تا در شورا مطرح و تصمیم نهایی صورت گیرد.

هم‌چنین در این جلسه مصوب گردید برگزیدگان اوّلیه‌ای که عضو مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام هستند، ایده‌های خود را برای نشان ارائه دهند ولی در اولویت حمایت مرکز نیستند.

یکی دیگر از مصوبات این بود که افرادی که رزومه نفرستاده‌اند و فقط مقاله‌هایشان وجود دارد، فعلاً بررسی نشود تا رزومه خود را بفرستند. تا از این طریق بتوان، توانایی افراد را در حوزه علوم انسانی اسلامی بهتر ارزیابی کرد.

با توجه به این که در این جلسه برخی از پرونده‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت، مقرر گردید پرونده‌های باقی مانده در جلسه‌ای دیگر بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *