کد خبر : 280
تاريخ ثبت خبر : 10 ژانویه 2016
ساعت بارگزاری خبر : 7:34 ب.ظ

جلسه نهم شورای راهبری مَنا:


در این جلسه مصوب گردید پژوهانه حمایتی در حوزه «جهان‌های اجتماعی» به ۱ نفر از ایده‌پردازان تعلّق گیرد

نهمین جلسه شورای راهبری مورخ 20 /10 /1394 در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با حضور دکتر امامی رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و عضو شورای راهبری، دکتر رازینی قائم مقام منا و عضو شورای راهبری، آقای فتوتیان نماینده محترم کمیسیون جامعه‌شناسی اسلامی و دکتر لطیفی رئیس منا و عضو شورای راهبری برگزار گردید.

نهمین جلسه شورای راهبری مورخ ۲۰ /۱۰ /۱۳۹۴ در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با حضور دکتر امامی رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و عضو شورای راهبری، دکتر رازینی قائم مقام منا و عضو شورای راهبری، آقای فتوتیان نماینده محترم کمیسیون جامعه‌شناسی اسلامی و دکتر لطیفی رئیس منا و عضو شورای راهبری برگزار گردید.

در این جلسه پژوهانه حمایتی در حوزه «جهان‌های اجتماعی» برای مدّت حدّاکثر یکسال به ۱ نفر از ایده‌پردازان تعلّق گرفت. در ضمن مقرر شد ایشان برای برخورداری از این حمایت تفصیل ایده‌ای که در خصوص آن طی سال آینده پژوهش می‌نماید و اسامی افراد پیشنهادی همکار را ارسال نماید تا در شورا مطرح و تصمیم نهایی صورت گیرد.

همچنین مقرر گردید ۲ نفر از ایده‌پردازان در حوزه «جامعه‌شناسی اسلامی» و ۱ نفر در موضوع «فلسفه اجتماعی هنر در ارتباط با سینمای بعد از انقلاب اسلامی» ایده‌های نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهند تا در شورا مطرح و تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *