کد خبر : 268
تاريخ ثبت خبر : 21 ژانویه 2016
ساعت بارگزاری خبر : 7:23 ب.ظ

دهمین جلسه شورای راهبری در قم


ادامه بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون جامعه‌شناسی اسلامی

جلسه دهم شورای راهبری جهت ادامه بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون جامعه‌شناسی اسلامی مورخ 1/ 11/ 94 در دفتر مَنا تشکیل جلسه داد.

جلسه دهم شورای راهبری با ادامه بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون جامعه‌شناسی اسلامی مورخ ۱/ ۱۱/ ۹۴ در دفتر مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی در قم با حضور آقای فتوتیان نماینده محترم کمیسیون جامعه‌شناسی اسلامی و دکتر لطیفی رئیس منا و عضو شورای راهبری برگزار گردید.

در این جلسه مقرر گردید ۲ نفر از اساتید در لیست اساتید راهنما قرار بگیرند تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده گردد.

همچنین مقرر گردید ۹ نفر از ایده‌پردازان در حوزه «جامعه‌شناسی اسلامی» ایده‌های نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهند تا در شورا مطرح و تصمیم نهایی اتخاذ گردد. و از این ۹ نفر، ۴ نفر آن‌ها در صورت ارایه ایده‌های ناب، می‌توانند آن را در قالب مقاله مورد حمابت مرکز برای کنگره چهارم علوم انسانی اسلامی ارائه دهند.

در ادامه جلسه مصوب گردید که دو نفر از اساتید که در حوزه «علوم تربیتی» و «علوم سیاسی» صاحب‌نظر هستند در کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار بگیرند.

علاوه بر مصوبات فوق، ایده یک مقاله نیز برای تبدیل به کتاب مورد ارزیابی قرار گرفت که در اولویت حمایت مرکز قرار نگرفت.

بدین ترتیب از مجموع ۵۰ پرونده بررسی شده در مرحله اولیه، تعداد ۲۰ پرونده در حوزه جامعه‌شناسی اسلامی برای بررسی به شورا ارسال شده بود که مجموعاً تعداد ۱۴ پرونده به تایید نهایی شورا رسید و سایر پرونده های مربوط به ایده های نو در حوزه جامعه‌شناسی اسلامی فعلاً در اولویت حمایت مرکز قرار نگرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *