کد خبر : 284
تاريخ ثبت خبر : 26 جولای 2016
ساعت بارگزاری خبر : 10:00 ب.ظ

یازدهمین جلسه شورای راهبری منا:


در ادامه بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت اسلامی، مقرر گردید پژوهانه حمایتی در حوزه «علوم انسانی اسلامی» برای مدّت حدّاکثر یکسال به ۱ نفر از ایده‌پردازان تعلّق بگیرد

یازدهمین جلسه شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) با حضور دکتر امامی، دکتر جوانعلی‌آذر، دکتر رازینی، دکتر لطیفی و دکتر نعمتی در دانشگاه امام صادق «علیه السلام» تشکیل گردید.

یازدهمین جلسه شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) برای ادامه بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون مدیریت اسلامی مورخ ۵/ ۵/ ۹۵ در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور دکتر امامی(رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، دکتر جوانعلی‌آذر(نماینده کمیسیون مدیریت اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، دکتر رازینی(عضو هئیت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، دکتر لطیفی( رئیس منا و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) و دکتر نعمتی(عضو هئیت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) تشکیل شد، مقرر گردید ۱ نفر از ایده‌پردازان در حوزه «علوم انسانی اسلامی» ایده‌ی نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهد تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

در این جلسه پژوهانه حمایتی در حوزه «علوم انسانی اسلامی» برای مدّت حدّاکثر یکسال به ۱ نفر از ایده‌پردازان تعلّق گرفت. در ضمن مقرر شد ایشان برای برخورداری از این حمایت تفصیل ایده‌ای که در خصوص آن طی سال آینده پژوهش می‌نماید و نام استاد راهنمای پیشنهادی خود را ارسال نماید تا در شورا مطرح و تصمیم نهایی صورت گیرد. دیگر افراد نیز فعلاً در اولویت حمایت مرکز قرار نگرفتند.

در ادامه رئیس منا گزارش مختصری از ۶ نشان برگزار شده دادند و افزودند:

  • بیشتر ایده‌پردازانی که ارائه خوبی دادند، حمایت مالی شدند. و این افراد جهت عقد قرارداد مقاله سفارشی با چهارمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به دبیرخانه مربوطه معرّفی گردیدند.
  • جلسه‌ای که با مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا داشتیم، مقرر گردید اگر ایده این افراد و یا افراد دیگر در سطح بالایی باشد، طرح پژوهانه به آن‌ها تعلق بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *