کد خبر : 704
تاريخ ثبت خبر : 19 آوریل 2017
ساعت بارگزاری خبر : 3:48 ب.ظ

در بیست و سومین جلسه مرکز:


بررسی صلاحیت ایده‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون جامعه شناسی اسلامی و فلسفه و روش‌شناسی

در بیست و سومین جلسه منا مقرر گردید 3 نفر از ایده پردازان، ایده‌ی نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری (نشان) ارائه دهند تا مورد حمایت قرار گیرند.

بیست و سومین جلسه مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (مَنا) جهت بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون «جامعه‌شناسی و ارتباطات اسلامی» و « فلسفه و روش‌شناسی»  با حضور اعضای مرکز مورخ ۲۰/ ۱/ ۱۳۹۶ در دانشگاه امام صادق «علیه‌السلام» تشکیل گردید.

   در این جلسه مصوب گردید ۳ نفر از ایده‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون جامعه شناسی اسلامی در حوزه‌های «مغالطات روشی علوم انسانی مدرن و نقش دین در ترمیم، بازتولید و تحوّل علوم انسانی ـ‌ اجتماعی»، «نقشه جامع  تدوین جامعه شناسی اسلامی»، «زمینه ها و بسترهای اجتماعی شکل گیری علم بومی»، «هستی شناسی تکیه گاه علوم اجتماعی» و «نقد سازه معناشناختیِ مدل ارتباطی دکتر محسنیان راد (مدل منبع معنا) از منظر حکمت متعالیه» ایده‌ی نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری (نشان) ارائه دهند تا مورد حمایت قرار گیرند.

   در ادامه جلسه مقرر گردید ۶ نفر از ایده‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون جامعه‌شناسی اسلامی و فلسفه و روش شناسی به عنوان اساتید راهنما قرار گیرند تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده گردد. با توجه به اینکه بررسی پرونده‌های کمیسیون فلسفه و روش شناسی به اتمام نرسید، ادامه بررسی پرونده های این کمیسیون به جلسه دیگر موکول شد.

    بدین ترتیب از مجموع ۱۱۵پرونده بررسی شده در مرحله اولیه توسط کمیسیون جامعه شناسی اسلامی، تعداد ۱۴ پرونده برای بررسی به مرکز ارسال شده بود که مجموعاً تعداد ۶ پرونده به تأیید نهایی شورا رسید و سایر پرونده‌ها فعلاً در اولویت حمایت مرکز قرار نگرفتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *