کد خبر : 302
تاريخ ثبت خبر : 2 نوامبر 2016
ساعت بارگزاری خبر : 10:19 ب.ظ

در پانزدهمین جلسه شورای راهبری، مصوب گردید:


پژوهانه حمایتی در حوزه «علوم انسانی اسلامی» برای مدّت حدّاکثر یکسال به ۱ نفر از ایده‌پردازان تعلّق می‌گیرد

شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) برای ادامه بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون «مدیریت تحول علوم انسانی»، مورخ 12/ 8/ 95 در دانشگاه امام صادق «علیه‌السلام» با حضور دکتر امامی دکتر شریفی، دکتر نصراللهی و دکتر نعمتی تشکیل گردید.

شورای راهبری مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علوم انسانی اسلامی (منا) برای ادامه بررسی صلاحیت ایده‎‌پردازان معرفی شده توسط کمیسیون «مدیریت تحول علوم انسانی»، مورخ ۱۳۹۵/۸/۱۲ در دانشگاه امام صادق «علیه‌السلام» تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور دکتر امامی(عضو شورای راهبری و رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق «علیه‌السلام»)، دکتر شریفی (نماینده کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی)، دکتر نصراللهی(عضو شورای راهبری) و دکتر نعمتی(عضو شورای راهبری) تشکیل شد، مقرر گردید ۱ نفر از ایده‌پردازان در حوزه «نقش رسانه در مدیریت تحول علوم انسانی»، ۱ نفر دیگر در حوزه « رهيافت بومي‌سازي علوم سياسي با تاكيد بر آراء و انديشه‌هاي امام خميني(ره)» و ایده‌پرداز دیگری در حوزه «علوم انسانی اسلامی» ایده‌ی نو و ارزشمند خود را برای ارائه در نشست ایده‌پردازی و نوآوری(نشان) ارائه دهند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

در ادامه جلسه مصوب گردید پژوهانه حمایتی در حوزه «علوم انسانی اسلامی» برای مدّت حدّاکثر یکسال به ۱ نفر از ایده‌پردازان تعلّق گیرد. در ضمن مقرر شد ایشان برای برخورداری از این حمایت، تفصیل ایده‌ای که در خصوص آن طی سال آینده پژوهش می‌نماید و نام فرد پیشنهادی همکار را ارسال نماید تا تصمیم نهایی صورت گیرد.

بدین ترتیب از مجموع ۱۳۹ پرونده بررسی شده در مرحله اولیه، تعداد ۲۹ پرونده برای بررسی به شورا ارسال شده بود که مجموعاً تعداد ۱۰ پرونده به تأیید نهایی شورا رسید و سایر پرونده‌ها فعلاً در اولویت حمایت مرکز قرار نگرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *